Cum altfel se mai poate invata

Leave a comment

October 7, 2013 by daniela maria marin

folosind ambele emisfere cerebrale:

http://www.youtube.com/watch?v=2rjbtsX7twc&feature=c4-overview&list=UUTev4RNBiu6lqtx8z1e87fQ

http://www.mcgilldaily.com/2012/09/tim-blais-on-a-capella-science/

 

Leave a Reply

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 16 other followers

Recent Posts: daniela maria marin

Giuliana Conforto – Universul Uman Infinit

Giuliana Conforto – Universul Uman Infinit

Invitată să participe la o conferinţă despre Evoluţia conştiinţei şi a fiinţei umane, ce a avut loc la Munchen, Germania în octombrie 2014, Giuliana Conforto a reiterat teoria sa cu privire la Soarele din interiorul Pământului şi materia albă din creierul uman, ca Minte Superioară capabilă să acceseze Adevărata LUMINĂ. ` Prezentarea video realizată de […]

Giuliana Conforto – o prima prezentare

Am studiat astrofizica şi am iubit astrologia…. Ştiinţe “opuse” care studiază fiecare câte o faţă a FORŢEI ignorând-o pe cealaltă. Integrarea acestora două înseamnă reunirea unor abilităţi ale creierului. Suntem învăţaţi să ne reprimăm creierul emoţional şi de aceea mintea noastră este divizată între logică şi instinct. Astfel devenim incapabili să ne simţim una cu […]

Copacul iubirii

Copacul iubirii

Oamenii au nevoie de dovezi întărite şi-ntreite. Adevărul trebuie dovedit mai tare decât minciuna ori falsitatea. Predilecţia asta înspre falsitate, disponibilitatea de a crede cu tărie mai degrabă într-un neadevăr decât într-un adevăr simplu se observă cu uşurinţă  în toate domeniile. Nevoia de fast, de extraordinar, depărtarea de simplitatea naturii, construirea unor obiecte din ce […]

Pro NOI

Originally posted on NOI in secolul XXI:
Am păşit pentru prima oară pe pământul moldovean! Am trecut graniţa de la Sculeni mergând înspre Ungheni. Am cotit la dreapta şi ne-a întâmpinat o imagine foarte frumoasă: Un “Bine-aţi venit!” foarte frumos! Poate chiar un simbol al naţiunii române. In Ungheni am trăit mai multe experienţe. Am…

Izvorul Părintelui

Izvorul Părintelui, aşa îi spuneam cu inima plină de-o iubire ca o apă limpede şi nesfârşită. De-abia aşteptam să ajungem acolo, să le arăt şi lor, să împărtăşim împreună din liniştea sacră, din puterea blândă trăite de atâtea ori în anii din urmă. Am ajuns la pensiune obosiţi, seara, destul de târziu. Am mâncat păstrăvii […]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

